אסותא רמת החיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום זיידמן. מישהי בפורום פוריות כתבה שהשתמשו בספקלום משומש. האחות אמרה לרופא אחרי שהוא כבר הכניס את המכשיר, אמרה לו שהיא שכחה לסדר את החדר ולהחליף את הציוד .אני מודאגת שלא עשו את זה איתי. אגב מישהי שם כתבה שאמרת על עובר טוב שדורג מושלם ע"י המעבדה, אמרת שלא היה יוצא ממנו כלום ובגלל זה לא הקפיאו אותו. אתם כרופאים באמת יכולים לחזות איזה עובר יצליח או לא? אני בתחילת ההפריות וגם ככה מודאגת והיסטרית. אודה להסבר.
הסיפור עם הספקולום המשומש נראה לי הזוי, מאחר והציוד נאסף אחרי כל החזרה. כאשר יש עובר מושלם הוא תמיד יוקפא, כך שאני חושב שצריך להיזהר קצת ממיתוסים שרצים בפורומים. אסותא רמת החייל הוא המרכז הגדול והמוביל באירופה, עם הציוד האיכותי והמתקדם ביותר. אין למשל עוד מרכז באירופה או בישראל שיש לו חמישה אמבריוסקופים מתקדמים (בשני המרכזים של אסותא).