שאלה לגבי החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שבוע התחלתי לקחת אסטרופם 4 כדורים של 2 מ"ג ביום, לקראת החזרת עוברים. היום במעקב הזקיקים הרופא החליט שנעשה את ההחזרה במחזור טבעי, כי יתכן שאקדים לבייץ. היום יום רביעי והוא אמר לי לעשות מעקב זקיקים נוסף עם בדיקה נוספת של LH ביום ראשון, כי זה קצת מאוחר לצטרוטייד ולתיזמון מלאכותי. באופן מעשי, אם אני מקיימת יחסי מין לא מוגנים בימים האלה, וביום ראשון הרופא מחליט להפסיק את הטיפול כי התזמון לא מתאים וכדומה, האם יש סיכוי שאכנס להריון מקיום יחסי המין מהביוץ הזה או שאין מצב בגלל האסטרופם? אשמח לתשובה, תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה