גלולות וטופמקס
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בתי בת 17. אין לה מחזור סדיר. השחלות פוליצסטיות, דפנת הרחם עבה ובנוסף אני נשאית brca2 כך שיש לה סיכוי להיות נשאית(טרם נבדקה). בנוסף סובלת ממיגרנות קשות ורק טופמקס 50 מג מצליח למנוע אותם. הגניקולוג אומר שחייבת גלולות. 1. האם גלולות מסוכנות לבעלות מיגרנה כאשר במיגרנה מטופלת? 2. האם 50 מג טופמקס משפיע על ירידה סיעילות הגלולות? אלו גלולות מומלצות? תודה. אמא מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
1. כן. מאחר ומדובר במחלה של כלי דם. 2. לא אמור להשפיע. בד"כ ממליצים על גלולות שמכילות פרוגסטרון בלבד לנשים עם מיגרנות תכופות.
(מספר מקשר)