רק אוביטרלים כתמיכה לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בת 41. היום החזירו 4 עוברים. כתמיכה קיבלתי חצי אוביטרל היום 1.4 (יום ההחזרה) וכל שלושה ימים חצי אובטירל ב 4.4, 7.4 ו -10.4 ב 15.4 בדיקת בטא. ללא תמיכת אנדומטרין כלל. האם זה מספיק? זהו IVF4. בחזרות הקודמות היה תמיד 3 פעמים ביום אנדומטרין. בIVF1 רק אנדומטרין - ללא הריון (פרוטוקול קצר) IVF2 אנדומטרין וחצי אוביטרל ביום ההחזרה בלבד - הריון כימי (פרוטוקול ארוך) IVF3 אנדומטרין ופעם בחמישה ימים 250 רטארד - הריון כימי(פרוטוקול ארוך) האם זו תמיכה מספקת? תודה
לקריאה נוספת והעמקה