טיפולי מחזור עוקבים של החזרת קפואים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחלתי טיפול בהורמוני תמיכה לקראת החזרת עוברים מוקפאים אך הטיפול הופסק באמצע כי היה ביוץ, ובמחזור שאחריו מיד התחלתי שוב בהורמוני תמיכה אך לא הלכתי להחזרה כי הרופאה בחרה לגדל לבלסט והם לא שרדו,עתה אני מחכה לקבל את הוסת ולהתחיל שוב טיפול לקראת החזרת קפואים. יש לי שתי שאלות: 1. האם טיפולים עוקבים כאלה לא מעמיסים על הגוף הורמונים ברמת סיכון לסרטן שד או שאסטרופם ואוטרוגסטן נחשבים "קלים"? 2. האם שלושה טיפולים במחזורים עוקבים לא בעייתיים מבחינת הצלחת הטיפול ועדיף לתת לגוף "לנוח" או שבמקרה הנ"ל זה לא אישיו. אשמח לדעתך המושכלת, תודה מראש.
תיקון לגבי השאלה הראשונה....האם הטיפולים העוקבים מעלים סיכון לסרטן רירית הרחם והמלצתך היא לעשות הפסקה לקראת הטיפול העוקב השלישי?
1. אין שום בסיס לחשש שלך. אני לא מכיר מושג של הורמונים "קלים". 2. לא. אבל בהחלט מנוחה נפשית מהטיפולים לעתים נדרשת.