האם יש סיכויים?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רופא נכבד, בוצע החזרת בלסטוצ ב3.3 , בתאריך 15.3 בטא כ 300+ אך פרוגסטרון 9 , לאחר קבלת תמיכה נוספת לאנדרומטרין 3 פעמים ביום+ גסטון 50 - בתאריך 18.3. פרוגסטרון עלה ל- 16 , בטא 1045 , התחלתי לקחת גם אסטרופם פעמיים ביום . מספר שאלות: באיזה שבוע אני? אין לי כאבים מיוחדים והפרשות לגמרי פסקו, האם בטוח לא מדובר בהריון מחוץ לרחם ? האם יש סיכוי להצלחה עם רמת פרוגסטרון כזו ? אנא תשובתכם. תודה
את בשבוע ארבע וחצי. מוקדם מידי על מנת לשלול הריון מחוץ לרחם. רמות הפרוגסטרון בדם לא משקפות את הרמות ברחם כאשר משתמשים בתמיכה דרך הנרתיק.
אז לפי תשובתך יש סיכוי להצלחה?
אז לדעתך יש סיכוי להצליח?