ביוץ בשישי שבת , חשוב ..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בחודש שעבר עשיתי iui שלא הצליח , ביום ה15 למחזור , לדבריי האחיות אני אמורה לבייץ ביום ה 14 , החודש קיבלתי ווסת ב 7 ( יומיים מוקדם ) . התחלתי מעקב ביום שני 16 לחודש ( יום עשירי ) ואמרו לי לחזור לדם ואולטרסאונד ביום חמישי שיהיה יום 13 , אני דואגת שביוץ יהיה בשישי או שבת ואז iui ביום ראשון יפספס שוב , כמו שלדעתי קרה פעם שעברה . האם לא כדאי לתזמן ביוץ עם אוביטרל ? אחרת כל חודש תהיה אותה בעיה כי בנק הזרע לא עובדים בשישי . או שכדאי לעשות iui בחמישי לפי us בלבד וגם בראשון ? אודה מאוד לתשובתכם , דואגת מאוד
לקריאה נוספת והעמקה