טלטול הבטן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אתמול עברתי בדיקה שגרתית-מעקב גדילה. שבוע 29. הרופא טלטל לי את הבטן חזק על מנת להזיז את העובר. פעם שנייה ביקשתי להפסיק. ועדיין טולטלתי חזק. בשבועות האחרונים אני מרגישה היטב תנועות בבוקר ובלילה ואף במהלך היום. אתמול אחרי הבדיקה, בלילה בקושי היו תנועות והבוקר גם כן-מעט תנועות. מאוד שונה מן השבועות האחרונים. האם יתכן כי טלטול הבטן הזיק? אם אסור לי לעשות טיול ג'יפים בגלל טלטולים אז איפה ההיגיון שרופא יעשה זאת? בבקשה מענה , אני לחוצה ויתכן ואלך למיון... יום טוב
לקריאה נוספת והעמקה