דחוף- פרופיל- תיקון הודעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מטרה פרוטוקול להקפאת ביציות בת 38 יש רזרבה שחלתית. חודשים אחרונים יום 3 לווסת FSH היה ברמה של סביב 3-6 שזה תקין. כדי להתחיל פרוטוקול הרופא המליץ שביום שלוש לווסת אחרונה אקח גלולות למשך שבועיים > להמתין לקבלת הווסת וביום שני לבצע בדיקות דם כדי להתחיל פרוטוקול בדיקות דם: E2- 79 pmol/L פרוגסטרון- 2> LH- 7.9 IU/L FSH- 19 fsh מאוד גבוהה 1. יש טעם לעשות מחר (יום 3 לווסת) שוב בדיקות דם? 2. FSH גבוהה כי לקחתי גלולות למשך שבועיים ולא 21 יום ? 3. ברמה כזו לא מומלץ להתחיל פרוטוקול להקפאת ביציות? אשמח לדעתך
1. זו אפשרות הגיונית. 2. לא. 3. אולי עדיף לבצע קודם בדיקת AMH או AFC להערכת הרזרבה השחלתית שלך.