מעקב זקיקים וירידה בעובי הרירית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אנחנו כבר שנה מנסים להיכנס להריון ויש חשד לשחלות פוליצסיטיות והרופאה שלחה אותי לעשות מעקב זקיקים, לפני שבועיים הייתי ביום ה21 למחזור והיה זקיק בגודל ממוצע 19 ועובי הרירית היה 9.9, ביום ה24 (היה שבתבאמצע) הטכנאית אולטרסאונד אמרה שלדעתה היה ביוץ, והיא רואה את הגופיף הצהוב,היה מעט נוזל בדוגלס והרירית רחם ירדה ל6.8 , היום אני ביום ה38 ולכאורה הייתי אמורה לקבל, בשבוע האחרון אני חווה כאבי מחזור. האם ייתכן והיא טעתה ולא התרחש ביוץ? האם הירידה בעובי הרירית מעידה על ביוץ? אני מאוד חוששת מאכזבות ולכן עדין לא רוצה לעשות בדיקה..
לקריאה נוספת והעמקה