מעקב ומועד הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בד"כ המחזור שלי 25 יום. עשיתי שתי הזרעות ללא הצלחה, ועכשיו אני עם גונאל אף ביום ה- 8 תוצאות בדיקת דם: lh 1.1, e2 1060, פרוגסטורון 1.5 נמצאו זקיקים שהכי גדול היה 11 ביום ה- 10 לפי א.ס יש זקיק בגודל 13.5 וזקיק בגודל 11 עובי רירית 10 ביום ה- 11 (היום) בדיקת דם: e2 1200, lh 5, פרוגסטרון 6.9 יש לי מספר שאלות: 1.מה הסיבה שהפרוגסטורון עולה ? 2. האם זה אומר שהזקיקים כבר נספגים? 3. האם כדאי לי לעשות הזרעה ביום שישי (12), אך הזקיקים עדיין קטנים אולי יגיעו ל16 או שכדאי לי לעשות הזרעה ביום ראשון, אך אני חושבת שאני אפספס את הביוץ תודה
1. לא ברור. יתכן וחלק מהזקיקים התחיל להפריש את הפרוגסטרון. 2. לא בהכרח. 3. אם יהיו זקיקים בקוטר 16 מ"מ ניתן לאור התגובה הבעייתית לעשות הזרעה.