טיפול עם גונאל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני ובעלי מנסים להיכנס להריון במשך שנה וחצי ועשינו 3 טיפולי הזרעה עם אויטרל. אח"כ ניסינו עם איקקלומין שלא שגרם לציסטות ובחודש האחרון עם גונאל במינון 50. לפני שהתחלתי להזריק את הגונאל כבר ראו באולטרסאונד 3 זקיקים יפים ואחרי שהתחלתי לקחת בהתחלה לא היה שינוי, אחרי נוספו עוד זקיקים קטנים והיום כבר 8 זקיקים שזה לא סימן טוב. השאלות שלי הן - אם לפני הגונאל כבר ראו 3 זקיקים אז האם נכון בכלל להתחיל עם הגונאל? והאם לא היה נכון להפסיק את הגונאל כשראו שיש זקיקים טובים ורירית טובה? במיוחד אחרי שהגבתי לא טוב לאיקקלומין?
לקריאה נוספת והעמקה