הזרעה 3
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החודש וסת בתאריך 12/02 מאתמול התחלתי גונאל אח"כ גם אוביטרל ואז הזרעה. עשיתי את אותו התהליך גם בחודש שעבר אך יצא שלילי. האם הסיכויים גוברים כשזה חודש אחר חודש (עוקב).? זאת הזרעה שלישית תהיה. הראשונה ביצעתי ואז חודשיים ניסינו טיבעי. השניה בחודש שעבר ועכשיו. מה הרופא יכול לעשות על מה לשים דגש כדיי שזה כן יצליח הפעם בע"ה.
לקריאה נוספת והעמקה
הסיכויים לא בהכרח גוברים כשזה חודש אחר חודש, אבל לעתים קרובות הרופא לומד טוב יותר את התגובה השחלתית שלך לגונאל וכך יכול לקבל תגובה מיטבית וגם היכולת שלו לתזמן את ההזרעה עשויה להשתפר עם הזמן.
(מספר מקשר)