הפסקת טיפול והשלכות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בסופו של פרוטוקול ארוך. מסיבות שונות אני לא יכולה לבצע הפריה והרופא שלי ממליץ לבצע שאיבה כעת, כי השחלות מאוד מגורות ואסטרדיול גבוה, להקפיא את הביציות ולעשות בחודש הבא הפריה והחזרה. נוכח גילי 43, נראה לי שאין טעם להקפיא ביציות להפריה בחודש הבא, כי הסיכויים בהליך כזה הם קלושים. אני מבקשת להפסיק את הטיפול בלי שאיבה. הרופא שלי מתעקש על שאיבה גם כדי לא לבזבז את התגובה הטובה שהייתה לי החודש וגם למנוע סיבוכים רפואיים מהפסקת טיפול ללא שאיבה. שאלותי האם ניתן להפסיק את הטיפול ללא שאיבה ובלי סיבוכים רפואיים ? האם כדאי להקפיא ביציות ולהפרות אותן בחודש הבא ? מה עדיף ?
אפשר לתת לך דקאפפטיל וכך ימנע גירוי יתר שחלתי גם ללא שאיבה. אין עדות שניתן להקפיא בהצלחה ביציות בגיל 43.