Ivf pgd
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כבר 5 החזרות 7 טיפולים ( שנה) ממש עכשיו היתה החמישית עם בטא 70פלוס שירדה ל-60 ואמרו להפסיק את התמיכה. יש לי 2 שאלות 1. איך זה יכול להיות שזה לא מצליח כביכול הכל בסדר אצלי ( יש לי ילדה מהריון טבעי והבעיה הגנטיתצאצל בעלי)למה זה לא מצליח? מה אפשר לעשות אחרת? 2. האם אפשר לשלב את טיפולי ivf pgd באופן פרטי ולא דרך הציבורי במידה ולא כמה זנ מסובך לעבור מבית חולים אחד לאחר?
לקריאה נוספת והעמקה
1. קשה לי לייעץ לך "מה לעשות אחרת". כאשר אני לא יודע מה עשית. 2. בהחלט מקובל לפנות לרופא מיחידה אחרת לשמוע חוות דעת נוספת בעקבות כישלונות חוזרים.
(מספר מקשר)