מודאגת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 42.5 - בשאיבה שנעשתה השבוע נשאבו 3 ביציות אך אף אחד מהן הופרתה. פעם ראשונה שזה קורה לי.הזרע מבנק הזרע. בפעם הקודמת לפני חודש וחצי נשאבו 5 ביציות ו - 4 הופרו.רק לפני 7 חודש היה לי הריון מ- IVF שהסתיים בהפלה נדחית. אם נשאבו עכשיו רק 3 ביציות ואף אחד מהן לא הופרתה מה זה אומר לגבי ההמשך? הטיפול הבא? שכאילו זהו שגם בפעם הבא יקרה אותו דבר? מה הסיכויים שלי עכשיו לילד מביציות של עצמי? אני מאוד מאוד מודאגת. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
יתכן ובפעם הבאה יושגו ביציות בשלות וטובות יותר. הסיכוי להרות וללדת הוא אכן בעיקר פועל יוצא של איכות הביציות.
(מספר מקשר)