דקפפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרפסור שלום !אני בת 43 קבלתי מהרופא פרוטוקול לשאיבת בציות והתחלתי ביום ה 21 להזריק 0.5 מ"ג לאחר .לפי הבנתי מטרת זריקה זו היא לדכא את ציר ההורמונלי הטבעי שלי ובינהם זריקה זו מורידה את ערכי הפרוגסטרון...ביום השאיבה לפי בדיקת דם 0.65 .לאחר השאיבה הפרו 4 עוברים.בקשתי מהרופא להחזיר רק עובר טרי אחד ואת שלושת העוברים להקפיא עד קבלת פרוטוקול שיתאים לאיזון ההורמונים שיתאימו להשרשת העוברים .הוא לא הסכים והחזיר את 4 העוברים ביום ה 3 לשאיבה .שאלתי אלייך האים זה נכון לעשות כך ???
לקריאה נוספת והעמקה