מנסה להיכנס להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. מנסה להיכנס להריון כבר חמישה חודשים. מחזור סדיר 28 יום החל מחודש הפסקת הגלולות. מעריכה את הביוץ במדויק (לפי כאבים והפרשות) ואכן 14 יום אחרי שאני מעריכה שאני בביוץ מגיע המחזור. מקפידים לשכב יום כן ויום לא שבוע לפני הביוץ (מהיום השמיני) כוללל כמה ימים אחריו ליתר ביטחון בת 28 עד כה, לא נכנסתי להריון. אין מחלות רקע לא מצידי ולא מצידו האם אני צריכה להתחיל לדאוג/לעשות בדיקות כלשהן? אני יודעת שצריך לחכות שנה.. אבל אנחנו בוודאות מדייקים ביום הביוץ ועדיין אני לא נקלטת... תודה
את יכולה לקרוא באתר www.baby4u.co.il את המאמר "אנו רוצים להרות." מומלץ לקיים יחסים יומיום סביב יום הביוץ.