ערכי e-2 נמוכים ושני זקיקים בשלים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בת 29, בריאה. מחזור לא סדיר. עשיתי סבב 1 של איקקלומין שלא צלח, דיקק לי את עובי הרירית ל3.5 מ"מ ועברתי לגונאל. לאחר סבב הזרקות אחד (שארך כשבועיים-שלושה) הגעתי ל2 זקיקים בשלים: 17 ו-18, עובי רירית 4 מ"מ, ערכי e-2=165 ביחידות החדשות (לא טעות בבדיקה) וערכי p נמוכים (לפני ביוץ). הונחיתי להזריק אוביטרל בערב ולקיים יחסים. 1. הבנתי שהאוביטרל מעלה את רמות הe-2, אבל איך יתכן שהיו שני זקיקים בשלים וערכים כה נמוכים של e-2? (כשלקחתי את האיקקלומין הגעתי לערכי e-2 גבוהים דווקא, אך הבעיה עם עובי הרירית, שדקה מאליה). 2. אני תוהה לגבי הערכים של הe-2 ועובי הרירית (נקודת ההתחלה לפני הזרקת האובירטל) - האם ניתן להיכנס כך להיריון בכלל? תודה רבה !!
1. האוביטרל לא מעלה את רמות ה- E2 רק מתזמן את הביוץ. 2. את צודקת, יש באמת ספק גדול בנתונים אלה.