שאלה חשובה לפרופ' זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, נפגשנו בשבוע שעבר בתל השומר אני במעקבים לקראת החזרת עוברים מוקפאים (במחזור טבעי בגלל סיבוכים בטיפולים הורמונליים בעבר) העוברים טרם נבדקו גנטית לפי הבדיקות שעשיתי היום הביוץ כנראה יהיה מחר ואז הבדיקה הגנטית תיפול על יום שבת בו אין מעבדה האם יש משהו שאפשר לעשות? מהם המדדים ההורמונליים המעידים בודאות על זמן הביוץ? (הרירית שלי היום היתה 8.1 ממ והזקיק 19 ממ ) אודה להתייחסותך. בברכה, מור
תודה על המענה! ממתי מתחילים עם האדקס? האם יכולות להיות לו השפעות? (בעבר כל הורמון שלקחתי גרר תגובות מאד חריפות ובלתי צפויות) האם אתה ממליץ על זה או שעדיף לחכות חודש?