תזמון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול הייתי באולטרסאונד נצפו זקיקים גם בימין וגם בשמאל יפים בגודל 13-14 מ"מ ( לאחר 5 ימי הזרקת גונל במינון 75, אתמול לאחר שיש התקדמות המליץ לרדת למינון 50 בלבד. עד יום רביעי , הקרוב ובחמישי להזריק אוביטרל ובשישי בעז"ה הזרעה. לפי החישוב שלי היות והזקיקים גדלים בערך כל יום 2 מ"מ , זה אומר שביום חמישי יגדלו לכ- 19-20 מ"מ. הרופא אף ציין שהרירית יפה ועבה. אני פוחדת שאני אפספס והביוץ בעצם יתרחש ביום חמישי? באיזה גודל על הזקיק להגיע על מנת שיתרחש ביוץ? האם הזרעה ביום שישי היא הזמן האידאילי, הרופא אף הורה לנו לקיים רגיל וביום שבת בנוסף. האם התזמון נכון? דואגת..