מה הסיכויים להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי שני הריונות באמצעות IVF הבת הקטנה שלי בת 4.5 מאז עשיתי החזרה של קפואים IVF מלא שלא צלחו האחרון ביוני עם 9 ביציות שגודלו חמישה ימים ומהם נותרו שני עוברים "פחות מוצלחים". בעקרון בעיית פוריות לא מוסברת, מחזורים סדירים, בת 38. החודש ניסיתי לתפוס את הביוץ באופן טבעי, אחרי כמה ימים היו לי סימנים של דם אבל רק סימנים בלי דימום והיום יש לי איחור של 6 ימים ועדיין הפרשות ללא דימום. היום היתי בטרם ועשיתי בדיקת הריון שיצאה שלילית יש לי שתי שאלות: 1. האם כדאי לי לעשות בדיקה נוספת, בדיקת דם או שתן ויש מצב שמשהו יתפספס. 2. אלו בדיקות אני צריכה לעשות על מנת לדעת אם יש לי עדיין סיכוי להרות באמצעות IVF,
1. כן. 2. רמות FSH ואסטרדיול ביום 3 למחזור או רמות AMH בדם או מדידת מספר הזקיקים הקטנים בשחלות בתחילת מחזור.