הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי שאלה בבקשה למומחים: אנחנו בני 30 ללא בעיות פיזיות רפואיות בכלל ובכל זאת לא מושג הריון. לאחר שנתיים שאנו מנסים. לפניי כשלושה חודשים הרופא אמר ננסה הזרעה+השבחת זרע. וכך עשינו לאחר שניסינו כבר 5 סבבי איקלומין. אז קיבלתי את הזריקה ואחריי שבועיים של המתנה , תשובה שלילית. דיי התייאשנו ואמרנו ננסה לבד, ללא הצלחה. החודש אמרנו די, נפנה לרופא שוב שמעוניין להמשיך עוד סידרה של הזרות. קיבלתי החודש ביום שישי 16/01 הוסת היא 28 יום בדיוק! מה גם שאני מאתרת את הביוץ שלי ומרגישה בכאב חד והפרשות פוריות. ובכל זאת... השבוע אני צריכה ללכת לרופא להתחלת טיפול נוסף ראיתי ע"פ החישוב שלי מאחר והמחזורים סדירים הביוץ אמרו להיות בתאריך 30/1 יום שישי. מה אני אמורה לעשות? לבקש לעשות את ההזרעה לפניי ביום חמישי , או אפילו ברביעי שמא הזרע נשמר ברחם מספר ימים.? בבקשה עזרה וקצת סדר