כאבים בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע 21להריון. הריון ראשון אחרי גיל 40. בשבועות האחרונים אני חווה כאבים בעיקר בצדדים של הרחם צד ימין ושמאל -לא במנוחה אלא בפעילות בתנועה אפילו בעמידה ממושכת. אבל לא מדובר במאמץ פיזי מוגבר שאני מפעילה.לפעמים הכאב גם לאורך קו הבקיני.לפעמים יגיע עד הנרתיק. ראוי לציין שלפני מספר ימים נבדקתי והכל נמצא תקין. הצוואר תקין וסגור.אבל שיש כאבים זה מעורר דאגה.והשאלה :איך אני יודעת שאלו כאבי גדילה, מתיחה ולא צירים חלילה?מתי הכאבים צריכים להדליק נורה אדומה? תודה על המענה.
לקריאה נוספת והעמקה