טריזומיה18
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני מס' ימים, נאמר לי, שבבדיקת החלבון העוברי נמצאה תוצאה; סיכון לטריזומיה 18 עם סטטיסטיקה של 1/20. אני בשבוע 20 לכן קבעתי לבדיקת דם verifi מתוך חובה ולהשקיט את נפשי. מה זה אומר בעצם? 1/20 זו תוצאה נוראית ומאיימת!!! אך האם יש סיכוי שחלה טעות? או יותר חשוב; האם יש סיכוי שהכל בסדר ויתכן בע"ה שאני אחת מתוך 19 של הצלחה? אני מאוד חוששת...בבקשה הסבר... תודה מראש ויום נעים.
לקריאה נוספת והעמקה
חלבון עוברי זו בדיקת סקר שעוזרת לך להחליט האם כדאי לעשות בדיקת אבחנתית. ברור שברוב המקרים התוצאה האבחנתית תצא תקינה.
(מספר מקשר)