תוצאות בדיקת דם ביום 10 למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30 והתחלנו החודש טיפולים, היום הייתי במעקב זקיקים ביום 10 למחזור. באולטרסאונד נמצא זקיק אחד בגודל 20 מ"מ ובבדיקות דם האסטרדיול 1407 PMOL/L, IU/L 15.3 LH פרוגסטרון 2.1 nmol/L למיטב הבנתי זה תקין ומעיד על כך שאני קרובה מאוד לביוץ ולכן גם אמרו לנו לקיים יחסים היום מחר ומחרתיים. האם אני צודקת? המחזור שלי בדרך כלל 30 ימים ולכן זה נראה לי מוקדם, האם כדאי לסמוך על הנחיית המרפאה ולקיים החודש יחסים רק ב-3 הימים האלו? יש לציין כי ספירת הזרע של בעלי תקינה והבדיקה הבאה שלי נקבעה ליום 26 במחזור. בתודה, חן
לקריאה נוספת והעמקה