הריון כימי רביעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 38 (עוד חודשיים 39 ),אמא לשני ילדים (4.5,3)כתוצאה מטיפולי IUI. עם שני הילדים נקלטתי יחסית מהר וההריונות היו תקינים, הריון אחרון עם CMV בשליש אחרון. כרגע נמצאת בטיפולי IUI כחצי שנה, כמעט כל סבב נקלט הריון ,בטא חיובית, עולה ואז נעצרת ויורדת. כרגע שוב הריון כימי רביעי. האם יש מה לבדוק ? הרופא אומר לי שאני צריכה סבלנות, סביר להניח שזה עניין של גיל ובסוף ייקלט. האם ייתכן שכל הבציות כבר פגומות ולכן ההריונות הכימיים החוזרים ? האם כדאי לקבל חוות דעת נוספת ? תודה!
יתכן שההפלות החוזרות קשורות גם לגילך. זו לא טעות לעשות ברור פשוט כמו היסטרוסקופיה, בדיקת TSH וכו'.
תודה אם כך אני מבינה שכן יכולה להיות גם בעיה מעבר לגיל, למרות שיש שני ילדים ? איך זה לא הפריע בהריונות הקודמים ?