זיהוי הריון לפי רמות פרוגרסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ זיידמן שלום רב החודש החלטתי לנסות להרות באופן טבעי ללא הורמונים (לאחר שנה של נטילת הורמונים והריון חוץ רחמי ברקע). עקבתי בעצמי אחר הביוץ וביום הביוץ באולטרסאונד נראה זקיק בגודל 18 ממ, ופרוגרסטרון 3.1. היום אני 6 ימים לאחר הביוץ (ללא נטילת הורמונים או תמיכה). ואלה תוצאות בדיקות הדם: פרוגרסטרון- 43 אסטרדיול- 400 האם יש סיכוי שהצליח להיקלט הריון? אני אודה לך מאד אם תשיב לשאלתי בקרוב אני מאד סקרנית ובמתח רב. עזבתי את הרופא שלי והחלטתי שכרגע אני מנסה לבד. תודה רבה! קרן
לקריאה נוספת והעמקה