חמישה זקיקים .. האם זה יכול להשתנות ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לאחר טיפול של כשבוע במונגון 450, נראו 5 זקיקים, אני מתלבטת היום ממש, ברגע זה, אם להפסיק את הטיפול ולהמתין למחזור הבא, השיקול הוא שכיוון שמקריאה של מידע, נראה שבזמן השאיבה יש סיכוי שהביציות יפגמו, וגם בהחזרה שלהם, כך שזה מעט ביציות וסיכון גבוהה מידי. האם יתכן האם יש סיכוי שבטיפול נוסף, חודש אחרי, או שבטיפול תרופתי אחר (למרות פרופיל נמוך פעילות שחלתית) יווצרו מספר רב יותר של זקיקים? גם לא ממש הבנתי, אחרי כמה שעות מההזרקה הראשונה יודעים שזהו, זו כמות הזקיקים הדי סופית שתהיה? (במילים אחרות, האם יכול להיות שביומיים הראשונים יראו 5 ואחרי שבוע 10?) רמות esנמוכות. בת 34 ,עם רזרבה שחלתית נמוכה.(מעט מתחת לאחד) האם ניתן להגיע לייעוץ מחר? תודה
יתכן שבמחזור הבא או בהמשך הטיפול יופיעו יותר זקיקים, אבל גם מחמש ביציות ניתן להרות.