IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 34, מנסה להיכנס להריון כשנתיים וחצי. על פניו בעלי ואני לא סובלים משום בעיה רפואית. היו לי בעבר 2 הריונות שנפלו באופן טבעי. נטלתי אקקלומין והיום אני מטופלת בגונל F. הרופא שלי (פרטי) נתן לי עד כה 2 טיפולי גונל F, פעם אחת 50 ובפעם השנייה 62.5. בטיפול הבא הוא מעלה לי ל-75 והוא אומר שאם זה לא מצליח אז עוברים לIVF. בעיניי זה נראה מוקדם מידי משום שהמינונים שניתנו לי בגונל היו נמוכים והתגובה שלי לחומר הייתה יחסית רגועה. האם ישנן אלטרנטיבות נוספות לטיפול עבורי? האם ברגע שאני עוברת ל-IVF, כבר אין דרך חזרה? כלומר, כבר לא אוכל לחזור אחורה לטיפולי זריקות? תודה...