שאלה-
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זיידמן! כרגע אני בהפסקה מטיפולים (שהיו עד עכשיו רק עם אוביטרל). אני בת-27 עם אנדו' אדנו' ופולציסטית. פניתי לרופא בגלל כאב חד בשחלה ונכתב בא"ס- נמצא ציסטה בגודל 44*38 הטרוגית עם נוזל לא צלול. בשאלה-גופיף צהוב? מה עליי לעשות הלאה?כרגע אני סובלת מכאבי בטן.באים והולכים נכתב גם שהרחם במרקם שרירני-מה זה אומר? (לפני חודשיים ג"כ היה לי ציסטה של גופיף צהוב ללא כאבים קטנה מאוד.) מה הסיבה? ומה זה אומר?האם זה מוריד את הסיכויים להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לדעת ממה נובע כאב מבלי לבדוק אותך, מאחר שזה באמת יכול לנבוע מכל הגורמים שהצעת בשאלה שלך.
(מספר מקשר)