זריקת פרגניל לאחר ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, השאלה העיקרית היא כמה ימים לאחר הביוץ יש לקחת את זריקת הפרגניל. ובהרחבה : לאחר מספר חודשים עם טבליות של Endometrin הרופא המליץ לעבור לזריקת פרגניל. הרופא שלי אמר לי לאחר שאני אקבל את תוצאות הבדיקות דם לדבר איתו והוא יגיד לי מתי לקחת את הזריקה. הבעיה היא שהוא יהיה רק מחר,ואני מפחדת שצריך לקחת את הזריקה עוד היום ואני יפספס את החודש הזה ... עשיתי לבקשתו פעמיים בדיקות דם והנה התוצאות : ביום 16.12 Estradiol (E2) Urgent 551 LH Urgent 27.2 Progesterone Urgent 3.4 ביום 19.12 Estradiol (E2) Urgent 493 Progesterone Urgent 26.9 HCG-B Quantitative Urgent 2 IU/L -קטן מ מה זה אומר? מתי צריך לקחת את הזריקה ? תודה רבה!!!