בהמשך להודעה הקודמת (הקפאת עוברים)
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, עוד כמה תהיות.. 1. יש בכלל טעם לדון בזה לפני שיודעים מה התגובה להורמונים? 2. מבחינת הפרוטוקול, האם יש הבדל בין IVF למטרת הקפאת עוברים לבין IVF למטרת הריון כיום? גם מבחינת האנדומטריוזיס. 3. האם הגיוני לעבור סבב של שאיבה, לשים את העוברים בהקפאה [בהנחה שיהיו], ואז להמשיך לעוד שאיבה במטרה להרות כיום? 4. האם במידה והשאיבה/הפרייה במעבדה היא למטרת הקפאת עוברים אז היא לא ממונת ע"י הקופה/מדינה? או שהחלק הזה כן יכול להיות ממומן? ושוב תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
1. יש. 2. בד"כ לא. 3. אפשר. 4. אם המטרה היא שימור פריון אז הקופה לצערי לא מממנת.
(מספר מקשר)