עוד שאלות ברשותך האדיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור יקר, אנו מודים לך על התשובות המהירות והכל כך חשובות! רצינו לדעת האם AMH 0 זה הכי נמוך שיש או שיש נמוך יותר והאם זה אומר שאין לי תפקוד שחלתי בכלל? וגם אם לפני כחודש עברתי החזרה ישנו סיכוי אפילו קטנצ'יק שלמרות שהבדיקות הן שליליות בכל זאת אני בהריון,כי לא היו לי דימומים ללמעט מחזור עם מעט דימום שקבלתי כשהפסקתי את התמיכה ? (אולי נס לחנוכה:)? לתשובותיך נודה(בעלי ואני) בהערכה רבה, אורית
ערכי ה- AMH הכי נמוכים קשורים לקיט המסחרי הספציפי בו משתמשת המעבדה, אך לעולם אינם שוללים אפשרות של היריון. אם יש ספק תמיד ניתן לחזור על בדיקת הבטא, אך שגיאות לא נפוצות כאן.