פרוגסטרון גבוה יום 3 למחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אמא לשני ילדים מקסימים ובריאים ומשום מה לא מצליחה להרות בשלישית. בת 40. ניסינו 2 הזרעות ללא הורמונים, הראשונה הצליחה אך היתה הפלה טבעית בשבוע 7. החודש התחלתי עם גונל+הזרעה. ביום השלישי למחזור בצעתי בדיקת דם והפרוגסטרון היה 3.9. רציתי לשאול האם ממשיכים בד"כ עם גונל במקרה כזה או שמוותרים על הטיפול החודש? מאיזה ערך של פרוגסטרון מקבלים סטרואידים לדיכוי הפרוגסטרון הגבוה בתחילת המחזור? האם הערך הוא גבולי? מה נהוג לעשות והאם זה יכול להפריע לי להכנס להריון? מודאגת מאד. תודה רבה.
ממשיכים בד"כ. סטרואידים לדיכוי הפרוגסטרון הגבוה בתחילת המחזור ניתנים אם הרופא משתכנע שמקור הפרוגסטרון מהאדרנל ולא מהשחלות.