דימום לאחר החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עברתי החזרת עוברים שלא צלחה וקיבלתי את הדימום/הוסת שלשום, מספר ימים אחרי שהפסקתי את הורמוני התמיכה, כצפוי. אתמול בלילה התעוררתי מכאבים בבטן התחתונה מצד שמאל, מעין דקירות עמומות או התכווצויות שנרגעו לאחר כרבע שעה, ובבוקר נפל לי גוש קרישי מעט גדול מהנרתיק, אני מניחה שזו הרירית שנבנתה והתפרקה. האם הכאבים היו משהו צפוי האם זה משהו שאני צריכה לבדוק או שזה מה שצריך לקרות? אשמח לתשובה כי במחזור הבא אני מקווה להתחיל שוב טיפולים בלי שיתעוררו לי בעיות לא צפויות.... תודה מראש.
כאבים חולפים הם בד"כ לא סיבה לדאגה, אבל אם הם לא יחלפו או יחמירו כדאי לפנות לרופא לבדיקה.