אין הריון ואין מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, את הווסת האחרונה שלי קיבלתי ב5.11, ביום החמישי אני מתחילה לקחת טמוקסימן במשך 5 ימים וחמישה ימים לאחר מכן אני מבצעת אולטרסאונד זקיקים. בחודשיים האחרונים סביב תאריך הביוץ המשוער אני גם מקבלת זריקת אוביטרייל. לפני שבוע ביצעתי בדיקת דם להריון ויצא שלילי. יום למחורת הייתי אצל רופא ואמר שמאד מוזר כי ההורמון estradiol שלי 1213, באולטרסאונד שהוא ביצא ראו ציסטה שהוא אמר שמפריע לבואו של המחזור. אך עדיין אין סימן למחזור. האם יש סיכוי שאני בכל זאת בהריון או שמחזור לי החליט לדלג אם כן מה עליי לעשות?
יתכן והציסטה משבשת לך את המחזור ואז את צריכה להמתין לספיגה שלה. אם יש ספק לגבי היריון, כדאי לעשות בדיקת דם.