ספיגת שק הריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור, בת 39 לאחר ivf עקב כריתת חצוצרות. החזרת 3 טריים, בטא גבוהה ותקינה. 3 שבועות בדיוק מההחזרה נצפה שק הריון אחד, ולידו ממצא שלא הבנתי בדיוק מה משמעותו- שק נוסף שכנראה הפסיק להתפתח ועובר ספיגה בגוף. אין לי שום דימום , אתמול היו קצת כאבי בטן ודקירות, ובדיקת האולטרסאונד עצמה מאד כאבה באיזור מסויים. האם הדבר מאיים על ההריון? האם ספיגת השק עשויה לפגוע בהמשך התפתחות השק התקין? האם שלושה שבועות לאחר ההחזרה כבר היה אמור להיראות שק חלמון? אודה לתשובתך המהירה
לקריאה נוספת והעמקה