המשך החלטות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום רב שוב. 1. רציתי להוסיף ולשאול האם FSH - 35, LH-18, בבדיקת יום שלישי למחזור (שאר המדדים תקינים) מצביעים על סיכוי סביר ל - IVF או שכדאי לוותר על הנסיון וללכת ישר לתרומת ביצית? 2. במידה וניגשים לתרומת ביצית בחו"ל, במידה והזרע זקוק להשבחה האם ניתן לקיים IVF רגיל או שברוב המרפאות בחו"ל מבצעים IVF עם ICSI? (אולי שלא בצדק אני קצת חוששת ממיקרומניפולציה לאחר ששמעתי על לא מעט מקרים של הפרעות כרומוזומליות...). מעין.
לקריאה נוספת והעמקה
1. הסיכוי שלך בתרומת ביציות כנראה יותר ריאלי. 2. שברוב המרפאות בחו"ל מבצעים IVF עם ICSI והחשש שלך כנראה באמת מוגזם.
(מספר מקשר)