טיפולי פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור זיידמן, בהמשך לשאלתי- אני שוקלת התחלת טיפולי פוריות בגילי - 44 למרות שהקפאתי בעבר. תוצאות בדיקות תקינות - fsh 7.7. וגם lh 5 . שני רופאים אמרו לי ששווה לנסות כי. תוצאות הבדיקות טובות.. האם בדיקת amh יכולה לתת. אינפורמציה שתומכת בדעתם? האם בגיל 44 יש בדיקות שיכולות לתת אינפורמציה על איכות הביציות והרזרבה? מה אתה מציע? ולמעט הקפאות לא עברתי טיפולים.
לקריאה נוספת והעמקה
או לעבור למוקפאים- האם לא כך?? האם אתה מציע לדלג ולעבור לביציות מוקפאות כבר בגיל 44 בלי לנסות הפריות ובלי קשר לתוצאות בדיקות הורמונליות כלשהן?