אילו טיפולי פוריות ועד מתי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 44, ללא ילדים ומתכננת להתחיל רק עכשיו טיפולים אחרי היסטוריה (רפואית בין היתר) בעייתית שמנעה ממני את התהליך עד עכשיו ללא ילדים, הריונות או אף נסיונות לכאלו. אני מודעת לכך שיש מגבלה של גיל באשר להפריה חוץ גופית בשל החלטת המדינה, האם גם לטיפולים אחרים יש מגבלה? כגון זריקות ו/או כדורים? אם לא, עד מתי ניתן לקבל טיפול בהם? עד כמה הם אכן אפקטיביים בהתחשב בכך שטיפולים אחרים לא אוכל לבצע בקרוב, בשל ענייני בירוקרטיה והחלטות מדיניות, (גיל אחרון לשאיבה 45) והם יינתנו כטיפול תומך בנסיון להשיג הריון מקיום יחסי מין בלבד? אני מודעת לקוצר הזמן, ולכן חשוב לי לדעת אם ואיך ניתן להשיג הריון בדרך זו וכמה נסיונות "מגיעים" לי מבחינת המדינה כשמדובר בטיפול תרופתי בלבד. (ללא מגבלת הזרעות/ שאיבות וכו' שקיימת) תודה