תמיכה לאחר החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8, כבר 5 שבועות מאז החזרת העוברים המוקפאים בסבב שנעשה על בסיס הורמונלי לגמרי. אני לוקחת קרינון ואסטרופם X 2 ביום. ברצוני לדעת מה דעתך על מתי אפשר להפסיק עם התמיכה. ביחידת ה-IVF אמרו לי עד שבוע 12, בכמה מקמות באינטרנט קראתי שעד שבוע 10, ורופא הנשים שלי אמר עד שבוע 9. מדוע ההפרשים הגדולים הללו בדעות, ואיך אפשר לדעת מה נכון לי?
לקריאה נוספת והעמקה
יש כאן הנחיות סותרות בין יחידת ה-IVF שבה טופלתי עד כה, לבין הרופא המטפל הנוכחי - רופא הנשים בקהילה. למי אני אמורה להקשיב? ושאלה נוספת - איך יודעים מה נכון לי, אישית. האם ישנם מדדים שניתן לבדוק כדי לדעת?