מתיחה של שריר ברחם והשפעתו על העובר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופ זיידמן. תודה שאתה נמצא בפורום הזה ועונה על השאלות.אני בשבוע 13להריןן. לפני שבוע נבדקתי וביצעתי שקיפות עורפית שיצאה תקינה תודה לאל. ההריון יקר (הריון יחיד אחרי גיל 40). לפני כמה ימים ערכתי קניות בסופר לא הרמתי משהו כבד. ממש מספר מוצרים בסיסים.אך מצורת האחיזה או מהדרך שהרמתי את הסל הרגשתי כמו מתיחה בשרירי הרחם. היו לי כאבים מספר שעות שלאחר מנוחה הם חלפו כלא היו. האם כששריר נמתח ברחם או באזור הרחם , כתוצאה מתנועה מסוימת העובר נפגע? או שהעובר מוגן בתוך שק מי השפיר. האם יש לי סיבה לדאגה ? יש לציין כי בעת הכאבים בשרירי הרחם לא היה לי דימום. תודה גדולה על תשובתך. אני המודאגת.