התייעצות לקראת הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה של מתחילה.. אני לקראת הזרעה שלישית. כרגע אני ביום החמישי למחזור. מזריקה מנופור 150 כבר ארבעה ימים וממשיכה 4 ימים נוספים לפי הנחיית הרופא. ביום התשיעי למחזור (יום א הקרוב) נשלחתי לבצע בדיקות אולטרסאונד והורמונים.. מניחה כי אשלח להזרעה באותו יום או יום אחרי. ביקשתי הפניה לשתי הזרעות. בפעמיים הקודמות נאמר לי להזריק גם אוביטרול 72 שעות לפני הזרעה לאחר 6 ימי הזרקת מנופור. בפעם הקודמת פספסתי את הביוץ ביום-יומיים.. שתי שאלות: 1.האם היום התשיעי / העשירי והאחד עשר של המחזור (כאמור שתי הזרעות) הם סבירים מבחינת שיא הביוץ? חוששת לפספס שוב.. 2.יכול להיות שלא תמיד מזריקים אובירול ומנופור 150 למשך 8 ימים זה מספיק? רב תודות תודה והמון בהצלחה לכולן
אכן לא נתתי מספיק נתונים. אני ביום המחזור החמישי - עובי רירית 5.2 מ"מ,סדירה, נוזל דוגלס:ללא. שחלה ימנית מספר זקיקים קטנים+ציסטה צלולה 44X43 שחלה שמאלית זקיק 11 מ"מ ממוצע+זקיק 9 מ"מ ממוצע+מספר זקיקים קטנים. אסטרדיול 108 פרוגסטרון 3.1 כאמור ממשיכה לקחת מנופור 150. לוקחת מנופור מה-15 לחודש. 1.האם מומלץ להגדיל מינון? 2.מתי יש לבצע הזרעה? תודה