שלום פרו' זיידמן-
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26 אובחנתי לפני כ-שנה וחצי באנדו' ואדנו'עשיתי ניתוח והייתי בהריון -והפלתי (בשבוע 12)אח"כ קיבלתי זריקת לוקרין שהשפיעה לחצי שנה.ו-אני מנסה להרות כבר במשך חצי שנה עם הזרעות. בינתיים עשיתי רק שתי הזרעות כי לא הצלחתי להגיע לביוץ תקין. בינתיים-אני סובלת מאד!מכאבים בייחסים -בבטן באגן.כאבי מחזור איומים עד כמעט תחושה של להתעלף וכאב ביציאות. באיזה שלב ממליצים לעשות ניתוח או להמשיך בנסיון להרות?
לקריאה נוספת והעמקה
זו שאלה מורכבת מאד, ניתוח יכול להקל על הכאב, אבל גם לפגוע ברקמה השחלתית. מעבר להפריה יאפשר שילוב של לוקרין עם הגדלת הסיכוי להיריון.
(מספר מקשר)