שרירן תוך דפני וגלולות MINULET
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פרופ' זיידמן שלום, אני אמורה להתחיל טיפולי פריון. לפני כשלושה חודשים גילו אצלי ציסטה בשחלה שהיא כנראה אנדומיטריומה. לאור זאת בחודש האחרון אני נוטלת גלולות של MINULET. לפני מספר ימים ביצעתי אולטרסאונד והטכנאית זיהתה: ממצא היכול להתאם לשרירן בגודל של 36X35 ס"מ בקיר קדמי תוך דפני. לפני כחודש וחצי ביצעתי אולטרסאונד אצל רופאה מקצועית ומומחית והרחם היה תקין. האם יתכן שהשרירן נגרם עקב הגלולות שאני נוטלת? האם אני יכולה להמשיך ליטול את הגלולות? בתודה מראש, גלית
לקריאה נוספת והעמקה