הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! יש לי שחלות פוליציסטיות, כתוצאה מכך מחזור לא סדיר כלל. התחלתי תהליך ראשון במטרה לגרום לביוץ ולערוך הזרעה לאחר השבחה. אני מטופלת בגונל (התחלתי עם מינון של 50 ועכשיו אני עם 62.5). אתמול ביקרתי אצל המומחה אצלו אני מטופלת ונצפו ארבעה זקיקים גדולים, שניים מכל צד (אני לא זוכרת בדיוק מהו אורכם כרגע). הרופא אמר כי זוהי תוצאה טובה וביום רביעי וחמישי עתידות להתבצע ההזרעות. לאור מה שקראתי באינטרנט קיימת סכנה בהזרעה עם ארבעה זקיקים. אני מבינה שיכול להיות שאף אחד מה-4 לא ייקלט או שייקלט רק אחד. יחד עם זאת חרדה מה יקרה שמא שניים, שלושה או ארבעה יקלטו. אשמח לשמוע את דעתך בנושא. בתודה מראש! אני