גנטיקה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, (ההודעה הקודמת הושמטה בטעות). מבקשת לדעת מבחינה גנטית האם בגיל 40.1 כדאי לנסות להקלט להריון שלישי קודם בדרך טיבעית או שעדיף ישר לנסות להשתמש בעוברים מוקפאים מגיל 38. (שנאמר שהם תקינים אבל מניחה שלא עוברים בדיקה גנטית). בשורה התחתונה באיזה מקרה הסיכוי טוב יותר להיריון תקין וגנטיקה טובה של העובר ניסיון טבעי אבל לאחר 40 או ביציות (וזרע) מגיל צעיר יותר אבל מוקפאות (כלומר עוברים..). ובאיזה עוד גורמים נוספים זה תלוי אם לא ניתן לענות... תודה מראש
ככל שהביציות צעירות יותר הסיכוי הגנטי טוב יותר, אבל כמובן שעוברים קפואים לא מזדקנים ולכן לעתים כדאי לא למהר ולהשתמש בהם.