החזרת עוברים ובהלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול עברתי הליך של החזרת עוברים. חזרתי הביתה ולמשך כמה שעות הרגשתי התכווצויות ברחם מדי פעם - לא רציף. לאחר מכן היתה לי שיחת טלפון שבא התבשרתי שאימי אושפזה בבית חולים. התגובה שלי היתה בהלה כזו שמיד אחריה צריך להתפנות לשירותים עקב זירוז פעולת מעיים ובנוסף הרגשתי הפרשה מימית שיורדת ממני. השאלה האם יש מצב שכתוצאה מהבהלה העוברים נפלטו ? לאחר המקרה כבר לא הרגשתי התכווצויות כלל כולל עכשיו- האם זה רומז שהם נפלטו? או שיש סיבה אחרת מדוע אני כבר לא מרגישה התכווציות כלל. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה