IVF שני שנכשל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29, בעלי בן 30. IVF עקב בעיית זרע (וריקוצלה). אצלי על פניו הכל בסדר. בדיקות מקדימות לפני IVF + צילום רחם תקין. סבב ראשון-הוחזרו שניים טריים בני יומיים (4 תאים) רירית 3 ימים לפני שאיבה היתה 11מ"מ סבב שני-הוחזרו 3 עוברים מופשרים בני 3 ימים (9, 9, 6 תאים) על בסיס אסטרופם. רירית 4 ימים לפני החזרה 8.7 מ"מ נוצרים עוברים יפים, הרירית הוגדרה כ יפה. היו לי ציפיות גבוהות מסבב המוקפאים, בעיקר כי הוחזרו 3 עוברים. אני מאוד מוטרדת ומתחילה לחשוב שישנה בעיה שאני לא יודעת עליה. האם הכשלונות שלי בגדר הסטטיסטיקה או שכדאי לפנות לבדיקות נוספות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה